mércores, 27 de abril de 2022

Fermín Bouza Brey: Lelías ao teu ouvido

Mori Ippō: Rosa silvestre e paxaro
O pumariño da noite quer fructificar estrelas,
O tanger desta cantiga é o sinal para acendelas...
-ai, meu amor!-
...é o sinal para acendelas.
Agárdanos na ribeira, sob o descordo do mar,
no seo dos cons, o leito de herbiñas de namorar...
-ai, meu amor!-
...de herbiñas de namorar.
As nove ondas do ensoño espreitan co seu engado
pra enguedellar a toleira desta noite de noivado.
-ai, meu amor!-
...desta noite de noivado.
Así ao fontegal da espranza, antes de que saia o día
iremos enguedellados catar a flor da auga fría...
-ai, meu amor!-
... catar a flor da auga fría.
Ao alén! que no pumariño madurecen os luceiros,
nosos dous corazóns bailan tolos nos ledos turreiros,
-ai, meu amor!

no labradío das ondas albea a flor do luar,
lámpada para o teu leito de herbiñas de namorar...
-ai, meu amor!

se algún malfado nos fire, axotaremos o mal
a bicos, ouh caramiña de un virge caramiñal...
ai, meu amor!- ...
de un virge caramiñal.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

A música calada, a soedade sonora