domingo, 13 de marzo de 2022

Maruja Mallo

 

O acontecemento máis importante para a nosa artista sería a chegada a Madrid en decembro de 1932 do pintor e escultor Joaquín Torres García. Maruja Mallo asistiu entusiasmada a algunhas das conferencias que impartiu Torres na capital, pero o fundamental serían as clases que recibiu do mestre do construtivismo e do simbolismo; en adiante Mallo decidiuse a ampliar os seus coñecementos de xeometría, familiarizándose cos manuais de Luca Paccioli e Matila Ghyka. 

Bebendo das fontes matemáticas comezou a adoptar como base dos seus traballos a sección áurea ou regra do número dourado e os trazados harmónicos preparatorios das súas obras Arquitecturas Minerais, Vexetais, Esqueletos, Estruturas, e Construcións. Ademais, realizou os traballos de escenografía do espectáculo plástico musical Clavileño baseado nun episodio do Quixote cervantino, musicado por Rodolfo Halffter. Igualmente, preparou e organizou a singular exposición construtiva nos Salóns de ADLAN (1936), que obtivo un grande éxito.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

A música calada, a soedade sonora