martes, 2 de xuño de 2020

Libro de José de Arimatea: Como Jose pedio a Pilatos o corpo de Jesuu Cristo

Quando soube que o salvador do mundo era morto e que aqueles que o mataram lhe querian britar as pernas e os braços, asi como soian afazer os ladrões, nom quis tanto aguardar que aqueles que o na cruz puseran que o eles decessem com suas mãos maas e çujas. 

Ante veio a Pilatos, cujo vassalo era, que ja avia sete anos que dele recebia soldade e pedi-lhe em galardão de quanto serviço lhe tinha feito que lhe desse um dom que muito pouco lhe custava. E Pilatos, que muito amava e prezava seu serviço, dissá que lhe prazia e que bem o devia aver máis rico do que o pedisse. 

E José lhe pedio o corpo de Jesuu Cristo e Pilatos lho deu como aquele que nom sabia o que dava, que ele cuidava dar um pobre pecador mas ele dava o dom de todos os dões: o Resucitador de todos os corpos. E este foi o máis rico dom que nunca no mundo foi dado. 

E pois o entendimento de Pilatos foi tal que non sabia o que dava, por isso se deve dizer máis despeito que dom. Que se ele soubera a gram alteza daquele cujo corpo dava ele, nom comparara a ele toda riqueza e todo o tisouro e senhoria do mundo. Mas José, que a gram alteza dele conhecia, foi mui ledo quando lhe o dom foi outorgado e por milhor pagado se teve que Pilatos tinha que o pagava. 

E quando veio a cruz onde Deus pendia, começou a chorar mui agremente por as mui grandes dores que sofrera e quando o deçeu com mui grandes sospiros e chorando muito, deitou-o em um moimento que fizera pera si. Depois foi a sua casa por a escudela e tomou a ele e colheu em ela tanto daquele sangue quanto ele máis pode. E depois tornou a gardar a sua casa. Por este sangue mostrou Deos muitas vertudes em terra de promisão e em muitas outras terras.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

A música calada, a soedade sonora